« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Informacja z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2025 roku (Komisja Gospodarki, Budżetu i Finansów).

2. Wydatkowanie środków na realizację Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za I półrocze 2025 r. (Komisja ds. Socjalnych i Społecznych; Komisja Gospodarki, Budżetu i Finansów)

3. Analiza przeprowadzonych remontów w placówkach oświatowych po okresie wakacyjnym (Komisja ds. Socjalnych i Społecznych).

4. Sprawozdanie z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Olsztynie (Komisja Skarg, Wniosków i Petycji).

5. Informacja o stanie realizacji budowy basenu w Olsztynie. Wizytacja inwestycji (Komisja ds. Socjalnych i Społecznych; Komisja Gospodarki, Budżetu i Finansów; Komisja Skarg, Wniosków i Petycji; Komisja Rewizyjna).

6. Opracowanie wniosków do budżetu gminy na 2026 rok (Komisja ds. Socjalnych i Społecznych; Komisja Gospodarki, Budżetu i Finansów; Komisja Skarg, Wniosków i Petycji; Komisja Rewizyjna).

7. Omówienie projektów uchwał (Komisja ds. Socjalnych i Społecznych; Komisja Gospodarki, Budżetu i Finansów; Komisja Skarg, Wniosków i Petycji; Komisja Rewizyjna).

8. Sprawy różne (Komisja ds. Socjalnych i Społecznych; Komisja Gospodarki, Budżetu i Finansów; Komisja Skarg, Wniosków i Petycji; Komisja Rewizyjna) .

« Powrót do strony głównej